1. Projekty – v této části aplikace uživatel může spravovat nastavení projektů.
2. Výsledky – zde mohou uživatelé procházet a filtrovat zmínky, které byly shromážděny v rámci projektu.
3. Dashboardy/Panely – zde jsou klíčové údaje předložené k analýze.
4.Upozornění – umožňuje nastavovat a upravovat e-mailová upozornění na nové zmínky ve vybraných projektech.
5. Reporty – nastavování automatických reportů pro zobrazení požadovaných výsledků.
6. Tagy – spravování tagů používaných v kategorizaci zmínek. Můžete vytvářet, mazat, editovat, aktivovat a deaktivovat tagy. Můžete také zkontrolovat počet projevů pro daný tag.
7. Uživatelé – řízení oprávnění. Uživatelé, kteří mají status administrátora (tj. Superadministrátora) mohou přidávat / odebírat uživatele a upravovat jejich oprávnění.
8. Role – nastavení rolí pro zjednodušení správy autorizace později v modulu Uživatele. Viditelnost modulů závisí na přiřazeném oprávnění.
Viditelnost modulů závisí na daném povolení.